2014/06/29

6月の「Book Show」終了しました!


本日で6月の「Book Show」が終了致しました。
弊店のセレクト書籍にご興味を頂き、ご来場下さいまして誠にありがとうございました!

今回は、大変入荷が多く見るのに少しお時間が必要となってしまいました。
良い書籍が本当に沢山到着しましたので、またオンラインストアでゆっくりと
御覧くださいませ。

7月は、いくつかのイベントを開催致しますので、またお知らせさせて頂きます。
お楽しみに!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Thank you so much for coming our book show in June.
Today it was final day. we were very happy to come nice customers who interest our selected books.

In this time, we received so many book indeed. 
it was not possible to see all titles in a few minutes... needed a enough time.

If you interest our select books, please check our online. 
We'll keep to update new titles on it!

We'll have some events in July. Please give us a little more time, we hope you'll like it.
also would inform you more detail.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------




0 件のコメント:

コメントを投稿